Before i leave this place..

Heeej!

Soligt idag, så skönt! Peppar för en drag weigt tur med Caisa o sen ska jag och Jonas på
grill fest med weight pull gänget ikväll!
Blir ju så klart nyktert för mig, men kan nog ha en massa kul ändå!  : )
Ska bli spännande!
Är ju jätte kul med Weight pull, är så himla glad att vi börjat med det, Caisa tycker det är skit kul o man märker hur hennes självförtroende växer! :)
Skulle vilja börja med Geisha också, hoppas jag kan det snart! Bara lite knepigt när jag ggår med Barnvagn, Caisa o sen en hund ilsk Geisha? Mja, det ordnar sig tidsnog, sen när Elliot ska börja vara hos sin pappa någon timma då och då så blir det enklare!

Hon är så jäkla snygg min lilla tjej!!!<3

 



Har ju varit en del trassel kring allt nu , men har bestämt mig för att det som hänt har hänt, det ligger i det förflutna, nu får vi leva för nutiden och satsa på framtiden. Vi har klarat mycket, så detta ska vi nog fixa också! :) Även omn det är svårt ibland. Men man ska inte lyssna på allt som sägs. Vi har för mycket att förlora!
Jag har ju inte varit en ängel jag heller.

Noooog om detta!

Elliot, min älskade lilla apa, han växer toppen bra! 3kg + och 10 cm längre sen han föddes.
Lilla deg klumpen, älskar hans gosiga bebis valkar han har överallt! :)
Och han sover fortfarande hela nätter, eller, somnar vid 10-11 och sover till 5 sen somnar han om och sover till 8 ungeföär , oftast iaf! Klart det händer att han vaknar till någon gång tidigare under natten, men somnar oftast om direkt då.
Han är ju sjukt morgon pigg, brukar vakna av att han ligger o pratar o tittar :) Huuur go som hellst.
Jag älskat honom så det gör ont i hjärtat att vara utan honom.
Har ju börjat nu med att lämna honom själv med sin pappa hemma hos mig ibland i någon timma
, o det gör ont i mig!
Inte för att jag inte tror att robban fixar de, men det är ju som sagt jobbigt att vara utan han!
tänker ju på han heeela tiden o har svårt att slappna av, men det kommer bli bättre med tiden.
Gruvar mig för hans första sova borta natt!! Huvva, tur det är en tid kvar innan det är dax för något sådant!

Elliot han är lyckligt lottat som har mycket släkt runt om sig, även om Jonas familj inte är blodsband så är dom ju familj för oss! Himla fin familj dessutom! :) Det är ju tack vare dom som jag är tillsammans med jonas.. Hähä, näe.. Klart det inte är! :) Jonas han är ju inte så tokig han heller ;)
Sen har han ju hela roberts släkt farmor o faffa o 3 farbröder, och min släkt, o två toppen morbröder!!:)

På tal om morbröder så flyttar ju hans äldre morbror ut imorgon, till eget place! Kommer bli tomt utan honom.
Men jag tycker det är bra, det är bra att få bo själv, man lär sig ta ansvar och sen är det ju himla skönt!
Älskade när jag flyttade hemifrån första gången, det var en fin känsla de! :) O skönt som tusan!
Han kommer ju alltid vara välkommen hit hursomhaver! :)


Känns som om att det här inlägget blev svamligt i slutet.

Lite bilder dååå....:)






 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0