Ursäkta...

.. om jag tjatar.. Men herrejisses vad jag älskar min UNDERBARA unge!!!



Lite trött ;)

 

Sussar gott i sängen sin!



Idag har vi varit på bvc och tagit emska sprutor, uj vad han var ledsen, men det gick över fort, han var duktig!
Och han väger nu 6810, så nästan 7 kg!! Vilken liten klump ;D
Och 63 cm lång är han. Är så glad att han växer så bra , och är så snäll och så duktig.

Men det konstiga är ju, att jag längtar efter meeer barn redan nu!! Jag vill ju ha massor ;D
Vill åtminstånde ha 2 till, en till pojke och en flicka!
Men det är kanske så att jag blivit lite bortskämd med Elliot  ;)
Allt blir kanske inte lika lätt o bra nästa gång?
Ja, vi ser ju!

Jag längtar så mycket efter att få ge Jonas barn också, eh, eller hur säger man? Aa men ni förstår iaf ;)
Jag vill att han ska få uppleva det jag får uppleva, känna det jag känner!
Han kommer att bli en underbart, fantastiskt bra pappa, thats for sure!! :)

Ja,  vad jag älskar min Elleskutt!!
Han ligger i sovrummet o sussar o jag sitter i soffan, men jag saknar honom!
Jag saknar honom hela tiden när han inte är nära mig, så tokigt att det kan vara så egentligen?
Man får liksom aldrig nog av dom :)

Jag fattade aldrig riktit de här med folk som heeela tiden pratade om sina barn.. Men nu förstår jag.
Jag är ju likadan om mina hundar också ;) Hundar o bebisar, det är fin fint de! :)

Nu ska jag mysa ner i sängen o sova med min underbaraste Jonas!!




Puss o hej!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0