That look you give that guy...




Tjo!

Idag har vi torsdag, och på lördag år jorden under. Det känns lite trist väl? Elliot fick inte ens bli 3 månader och jag hann inte ens förlova mig?! wtf liksom.
Oh well, i nästa liv kanske!

Fundeara på att gå en sväng på stan, orkar inte vara hemma, o sen fick jag lite pengar idag , hähä.
Ne , kanske lika bra att jag stannar hemma då, ja är INTE bra med pengar.
Det är ett problem både jag och Jonas har, vi har ju ändå helt okej med pangar varje månad..
Men.. efter bara några dagar är dom nästan slut, och vi har inte gjort ett dugg bra för dom!
Men det viktigaste är ju att Elliot har de han behöver o hundarna, och att det finns mat så att Mathias kan äta.
Då kvittar det liksom för mig! Jag kan leva på vatten om det så behövs :)

Åh, igår var ju ju o tränade med Caisa, drag weight.. oc h vi hade med oss Geisha också, och Jonas!
Hon fick dra 6 kg, medans Caisa drog 16, Men hon var såååå duktig.
Vill inte börja med för tungt när hon är så otränad.
Är fet stolt över henne!
Och kul tyckte hon att det var, svansen viftandes i luften , och de andra hundarna störde henne inte överhuvudtaget, eller ja, någon gång var hon tvär sur! :) Min lill tjompa! Så nu ska jag börja med henne också har jag bestämt mig för!

Elliot var hemma hos mig med sin far, o det hade gått bra det också. Även om det är såå himla jobbig att vara utan han, och det är ju inget personligt mot Robert, nog vet jag att han fixar de. 
Lill skrutten EllePelle som jag är med 24/7.
Skulle ha haft handl lite kläder, han växer ju som ogräs ;) I förrgår städade jag undan 2 ica kassar med för små kläder.  Så nu är det dax för nytt! han har ju massor att använda nu också.. men jag vill ha meeeeer!! :D

Kanske borde handla åt mig med? Men , det är inte lika kul längre, sen hittar jag aldrig något jag vill ha.
Känner mig obekväm i allt.

Elliot har ju förresten börjat sova i sin egna säng nu, har ju altid haft han sovandes bredvid mig tidigare så trodde att det skulle bli svårt, men det går jätte bra! Är nog jobbigast för mig :p
Igår åt han vid 22 och somnade o sov till kl 6! Helt otroligt :)

Mn vi steg inte upp kl 6 , utan han åt igen sen sov vi till halv 10, min underbara lilla skit unge! :)
Nu är han ny badad o ligger o pratar på bordet, jag undrar vad han försöker säga?



Blev ju inte lika negativt inlägg som det varit tidigare. Har haft det himla jobbigt med en massa skit snack om allt möjligt som höll på att ta knäcken på mig kändes det som. Och hur det ligger til, vad dsanningen är? Får jag kanske aldrig veta... -there's always two sides of every story.
Men ska försöka att lägga det bakom mig o fokusera framåt!

Jaja, nu ska jag dricka kaffe med Jonas , sen göra mig klar o gå in till stan!
Ciiiao.















I'm nothing like what I'd like to be

I'm nothing much i know it's true
I lack the style in the pedigree
And my chances are so few




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0