Jag stal...

...en lista av Jonas syster Hanna ;)


Namn: Sanna Hedmark
Vilken årstid är bäst: Vår och Höst
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig: Soligt och vindstilla, vaknar upp med Elliot och Jonas :)
Vad tycker du mest om hos dig själv: Rätt kul , ibland :)
Vad är du bra på: Tänka.
Vem älskar du mest på denna jorden: Elliot, eller min Familj och mina hundar också, och Jonas.. Ja rätt många!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon: Olika.



- 10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig: Micaela
Vem är den roligaste av dina vänner: Alla mina vänner är kuliga , men mest Micaela:)
Vem är snyggast av dina vänner: Alla är snyggast!
Vem är mest partyprisse: Ingen utav oss festar särskillt myckt längre så denna var svår.
Vem är den du helst har filmkväll med: Jonas.
Vem av dina vänner är mest "evil": Marcela, hehe ;) Fast det är du inte, du ser bara hård ut ;)




- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast: Mina bröder.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar: Båda mina föräldrar har gått bort. Men hade jätte bra kontakt med mamma.
Vem är farligast i din familj: Måste ju vara jag då? ;)
Vem ser roligast ut i din familj: Jag, ser lite funny ut, på ett konstigt sätt..
Vem är coolast: Elliot, no doubt about it.
Har ni något husdjur: 3 fina vovvar.
Mest gemensamt med: Tobias
Underhållningen: Mathias , han kan dampa på länge.
Sover du oftast med: Elliot, så klart.
Roligaste kvällen med familjen: oj, jag minns inte.. När vi är samlade allihopa och gör något tillsammans kanske, händer nästan aldrig.






TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast: Fred
vem ringde du senast: Jonas
Vem sms:a till dig senastMathias
Vem sms:a du till senast: Micaela


- KÄRLEK

Är du kär just nu: Ja, det är jag väl.
Har du kysst någon idag: Nej, bara pussats!
Har du ett förhållande? Ja.
Är du romantisk: Haha, nja. Vet inte riktigt hur man är det? Räknas de o tända ljus? ;p
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän: Näe.
Vem sov du senast bredvid: Elliot , Jonas , Caisa och Geisha. Fullt o trångt i sängen ;)
Hur gammla var dina föräldrar när de blev tillsammans: Vet inte riktigt, Mamma 18 pappa 28 kanske?
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen: Visst, har vi varit gifta i 40 år kanske, annars nej.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen: Han ska vara kul o charmig, klä sig snyggt och älska hundar o barn! : )








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0