hhhhhhhhhe

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN? Såklart!
HUR RAGGAR DU? Int gör ja sånt!
VAD HETER DU? Sanna
KALLAS? Snanan
VARFÖR? Jag vet inte..
VAD HAR DU GJORT IDAG? Jag har varit på solbacken och varit ute med hundarna och myst med Elliot.
VAD SKA DU GÖRA IDAG? ja , sova?

VAD VILL DU HELST HA NU? Macka med ishavsröra.
VAR ÄR DU NU? I min säng
SAKNAR DU NÅGON NU? Mamma
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT?  Ett par skor av min baby Jonas i förrgår :)
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN?  Bara helg mys!
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU? Röda.
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG? Aaa :)

VEM PRATADE DU MED SENAST? Pratar med Micaela
VAD PRATADE NI OM? Om hennes dröm att få bli vän med Brolle.
VAD GÖR DU JUST NU? Ligger o pratar med mikka.
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN? Verkligen
ÄR DU BLYG? Ja, endel.
NÄR KRÄKTES DU SENAST? När jag hade magsjuka.
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ? Dante - next to you.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT? Ja :)
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT? Ja , Jonas caisa o geisha
HAR DU GLASÖGON? Nej
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ? Nej tyvär.
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG? Ja flera gånger till Jonas o Elliot.
ÄR DU HOMOSEXUELL? Nej
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT? Kryp
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV? Simpsons
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET? Jonas , "hihi , kommer ;)"
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG? Nej för tusan!
HUR SVARAR DU I TELEFON? Hallå
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN?  familj vänner hundar musik film.
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU?  Drag weigh :)
HAR DU DVD-SPELARE? Ja.
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Mörker o demoner.
HAR DU GOTT BORDSSKICK?  Såklart!
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Ögon o klädstil.
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Ingenstans :)
KLIAR DET NÅGONSTANS? i örat
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Vet inte , gult kanske är så blek :)
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? kanske när jag var 15
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Min Jonas :)
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Chocklad.
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Killar: Kläder,ögon Tjejer: kläder, hår  
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Nja ibland.
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? Jag vet inte, ingen på riktigt olyckligt kär i tror jag. eller ja kanske..


VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? Vt inte faktiste...
VAD KÖPTE DU SENAST? En tvål..
BRUKAR DU KOMMA I TID? Nej!
HUR KÄNNER DU DIG NU? Lite trött..
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart
KAN DU LAGA MAT?  Nej
VAD PLUGGAR DU? Inget
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Nej tyvär
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Ja visst :)
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Jojje :)
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Några öl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0