Stor killen!

Idag bli min bumbikille 3 veckor gammal, galet va?! Vad tiden går fort, tycker han gör framsteg hela tiden! :)

Det är så sjukt kul att se, älskar när han ligger o spanar på sig själv i sin lilla spegel o gör knäppa ljud!
Eller när han försöker härma mig när jag räcker ut tungan åt honom :)
Sen på kvällarna har han fått för sig att han inte vill ligga själv i sin vagn längre som han gillade förut,
då ska han vara i famnen eller ligga "sked" i soffan med en! Eller på Jonas bröstkorg :)
Han vill ha en massa närhet!  Nu väntar jag bara på hans första riktiga leende!
Det borde ju komma snart tycker jag, nu har han ju mest en massa knasiga grimarser för sig :)
Ja, det är så kul!  Längtar massor till i sommar!

Och växer en massa gör han också! När han föddes vägde han 3280 g, dagen vi lämnade BB vägde han 3030g och var 51 cm lång, nu är han 54 cm lång och väger 3600 g! :)
Så han växer på som han ska min lille palt! Och rund  o go har han börjat bli om kinderna också, kanske får han mina äpple kinder? Hål hakan min har han då iaf!! :)
Sen tycker jag han är så himla lik mina bröder när dom var små, förutom att han är mörk o dom var ljusa.
Men han har blivit ljusare också, nu har han ljus brunt hår, o inte mörk brunt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0