You'll ask for me...

Hei.












Ikväll har vi varit o käkat tacos i Bure hos Jonas toppen familj, o Elliots extra släkt! :)
Lika gott o trevligt som vanligt. Tror Elliot älskar Bureå, eller att vara där :) Han är alltid på sånt bra humör då =)
Eller det är han väl iofs alltid, men han verkar trivas bra där med dom :)
Han har många tröjjor att gnaga på o dreggla ner där ;) Min älskade underbara!!

Nu sitter jag o väntar på Jonas, vi ska se film. Har väntat i snart en timma och  hunnit äta upp mina popcorn.
Jag har ALDRIG någonsin i hela mitt liv träffat på en sån seg människa. Alltså han är värre än min mamma, förstår ni då HUR seg han är???
Mmmm tålamoood!! Känner mig lite sur. Ska nog se filmen själv, utan han.

Jag har tänkt dricka den 23. Galet va? =) Då är det precis 1 år sen jag drack senast! :)
Eller det är väl inte helt 100 ännu, beror på hur Tobias jobbar , för han ska sova här med Ellelotten om han kan , eller inte jobbar!! Så nu håller vi ALLA tummarna på att det går, vore så fantastiskt skoj! :) PEPP!
Men kommer vara otroligt jobbit att vara utan plutten min en heeeel kväll! :(
Får ta igen det med massa mys dagen efter :)
Men Jonas får hämta hem mig om det blir för jobbigt, ska ändå ta det relativt lugnt. Orkar inte vara bakis dagen efter på midsommar.


Har ni tänkt på en sak, som jag tänkte på idag, hur töntig man känner sig ibland när man säger hej åt någon?
typ när man är på stan, och så mölter man en bakant, och ska hälsa, och låter helt sepe?
Det hände mig idag iaf, det var jobbigt. Jag vart typ arg , och svor för mig själv just för att jag lät så töntig o falsk. Ba, Hej hej!! med en falsk o övertrevlig röst.
Ne, det var jobbigt. Kanske ska sluta hälsa på bekanta. Bara vara tyst.







ja.¨¨











Min lilla taliban kastade upp sin snutte på huvudet när han sov. MYS!












Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh tack! Ja, jag som mamma säger ju inte emot, för mig är dom finast i världen. ;)



Du har en väldigt söt liten killen också! Hur gammal är han?

2011-06-15 @ 10:40:26
URL: http://minaunderbaraskitungar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0