WP

Lagar mat åt mig och Jonas och åt Mathias. Nå biff grejs o ris till Matte o vegetarisk färssås med Chili o färsk pasta till mig o Jonas.

Sitter och kollar på  www.hardcoreharness.se också, funderar på att beställa ett snyggt sele till Caisa.
Det är SUPER viktigt att selen ser ut på ett speciellt sätt när man ska dra tungt, eller dra vad som hellst som ligger efter marken, risken finns att dom får fel i ländryggen eller att höfterna trycks ihop av selet om dom har fel.
Så därför känner jag att det är kasnke lika bra!! Även om Caisa inte alltid drar så tungt, utan vi gör det mycket för skojs skull så vill jag ju inte att lill snärtan ska få problem längre fram i livet.
Det är dyrt med selen därifrån, men det är ju värt de!! :) Snygga är dom då också.
Det är ju tävling i Bureå i sommar, kommer folk från hela sverige och tävlar :) Ska bli jätte kul, får se om vi kanske tävlar också, beror på vilket skick Caisa är i, och självklart bara för skojsskull eftersom vi inte sysslat med detta så länge :)

Ungefär ett sånt här funderar jag på:

bild lånad från hardcoreharness.se

Den färgen skulle nog vara snygg på Caisa!
Fast då ska det  så klart stå Caisa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0