Häftig lista

SENASTE:
Dryck: Mormors saft
Telefonsamtalet: Elin
SMS: Tobias
Sång du lyssnade på: Kid cudi - Erase me
Gången du grät: I förrgår då jag såg Hooligans

HAR DU NÅGONSIN:
Varit otrogen: Nej
Varit kär?  Ja.
Förlorat någon speciell person: Ja, och det gör ont.
Varit deprimerad: Ja.
Varit så trött att du somnat sittandes: Det har nog hänt ett par gånger : )

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
Färg 1: Svart.
Färg 2: Militärgrön.
Färg 3: Lila.

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja några st
Fått ditt hjärta krossat: Ja, på sätt o vis
Skrattat så att du har börjat gråta: Nej, så kul har jag väl inte fått ha!
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja min underbara son Elliot
Insett vilka som är dina äkta vänner: Jag vet redan.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja:(
Kysst en kompis: Nae.


BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Eh, ja jag vet inte. De flesta.
Hur många barn vill du ha:  3-4 st :)
Har du några husdjur: 3 vovvar.
Vill du ändra ditt namn: Nääe, känner mig rätt nöjd.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var gravid o käkade tårta med vänner och familj
Vilken tid vaknade du idag: kring 7 tiden
Vad gjorde du igår runt midnatt: Läste bloggar : )
Någonting som du längtar till: Elliots uppväxt, alla framsteg han kommer göra :)
Senaste gången du träffade din pappa: Jaa, måste väl ha varit  Januari 1991, just innan han gick bort.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Önskar att jag tagit skolan mer seriöst.
Vad lyssnar du på just nu: inget alls
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jodå.
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag inte är rik
Vad är ditt namn: Sanna Maria Hedmark
Singel/upptagen: Mycket upptagen : )
Stjärntecken: Skorpion
Kille eller tjej: Tjej.
Grundskola: Byske
Gymnasie: Anderstorp och Kaplan
Högskola: -
Hårfärg: Brunt
Långt eller kort: Axel långt
Längd: Kring 1.62
Vad gillar du gällande dig själv: Är ganska stark, i psyket alltså, eller i mukkler också ;)
Piercings: Tungan, läppen , naveln öronen, har haft i nipple men det var jag tvungen o ta ut när jag ammade :(
Tatueringar: Ja 7 st :)
Höger eller vänster: Höger.


DIN FÖRSTA:
Operation: När jag gjorde mitt kejsarsnitt :)
Piercing: Öronen när jag var 6-7
Tatuering: 17
Bästa vän: Therese berglund
Sporten: Fotboll
Husdjur: Hund om inte fiskar räknas.
Vaccination du minns: Ingen aning
Konsert: Minns jag ej.
Förälskelse: Minns typ inte :) Man vart väl förälskad  hela tiden när man var liten :p

JUST NU:
Äter du: Popcorn
Dricker du: Mormors saft
Är du på väg att: Se Jersey shore
Lyssnar du på: Inget alls
Väntar du på: Jersey Shore

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja, många :)
Vill du gifta dig: Ja , jag tror de.
Karriär i åtanke: Ingen aning.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller pussar: Pussar.
Kortare eller längre: Längre.
Romantisk eller spontan: Både och
Snygg mage eller snygga armar: Armar.
Tatueringar eller piercinar: Tatueringar.
Känslig eller inte: Lagomt av allt.
Ragg eller förhållande: Förhållande.
Bråkstake eller tveksam: Gillar inte bråkisar!


HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Ja.
Tappat glasögon eller linser: Har inte sånt
Haft sex på första dejten: Ne men urs.
Krossat någons hjärta: Ja , tyvär.
Har du blivit arresterad: Nej.
Dissat någon: Ja.
Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja, det har jag.

TROR DU PÅ:
Dig själv: Ja.
Mirakel: Ja.
Kärlek vid första ögonkastet: Ja, eller lust.
Himlen: Ja, ibland.
Tomten: Såklart! ;)
Att kyssas på första dejten: Ja då!
Änglar: Ja, mamma är min ängel, hon vakar över oss varje dag!


SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Man hade väl massa när killar man var liten ;)
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Är man med rätt människa så.
Vad kan du verkligen inte leva utan: Kärlek o familj.
Vad vet inte så många om dig?: Något jag förmodligen vill hålla för mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0