Tredje...

.. inlägget på en kväll, och på kort stund?
Det är konstigt. Men det är för att jag är så här jobbigt tänkande just nu..
Bara funderar o funderar, varför saker är som dom är , blir som dom blir. Varför det aldrig får vara så där helt bra.
Varför det alltid ska vara nått? Man undrar ju , om det någonsin kommer vara perfekt?
Det tror jag väl inte, så det är inget jag väntar mig, men vore skönt om det bara kunde få vara BRA!
Skit skit skit.

Och det som är så jobbigt, är att jag egentligen inte har någon att vända mig till.
Eller absolut, jag har ju mina underbara vänner.
Men, det finns även saker som dom inte skulle förstå, för vi ser inte på samma sätt. Ni ser inte det jag ser.
Vad nyfikna ni blev nu?
Bli inte det snälla ni. Jag kan inte prata om det just nu.
Ni vet ju de att , även om jag är nere, så blir det alltid bra igen!

Borde försöka sova nu egentligen.. Men finns så mycket annat jag vill göra.
Jag vill skriva ner alla mina tankar känslor, ja allt. Men det kan jag ju inte göra här heller. Det blir nog alldeles för svamligt och tokigt! :)
Jag är ju trots allt rätt svamlig, särskillt när jag är så häääär tänkande.



















"I thought by staying,
trying to change
you would be worth it baby,

but now I see that trying to
change you,
only changed me!"














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0