One Less Lonley Girl.

Godmorgon!!


Imorse steg jag och Elliot upp klokan halv sju, jätte trevligt! Mm! :)
Har druckit 3 koppar kaffe nu och känner mig lite mänsklig iaf. Elliot har somnat om i sin vagn, ser riktigt mysigt ut :)
Elin sov över inatt :) Det var kuul! Man blir aldrig för gammal för sov kompis ;)

Är sååå himla stolt över Elin, Hon har tagit tag i allt och det går så bra för henne nu.
Skönt att ha sin gamla Elin tillbaka! Trodde där ett tag att hon var lost för evigt ;/
Men hon fixar de, och jag tror det kommer att gå bra nu!

Ja, ikväll ska jag ju på möhippa!! Sara ska gifta sig den 30 juli, så idag har dom kidnappat henne och hittat på en massa skoj! Missar et mesta , men det blir så krångligt att ta med honom överallt, och så blir det så himla lång stund att vara utan honom, en hel dag o kväll ! :/ Nee så det blir ikväll jag åker iväg till Ostvik. Sen ska vi ut på lanternan.
Idag är det prick ett år sen jag var full sist. Ska ju bli lite spännande. Men ska ta det lugnt, måste ju orka med morgon dagen och min lilla skruttgubbe Elliot som nog inte tar hänsyn till mammas baksmälla ;)
Sen imorgon ska vi nog till Bureå o fira midsommar med Jonas föräldrar, kommer bli trevligt och gott!! ;)


Igår var jag o Caisa på en DW runda med Nina o hennes vovvar Otto , Snor och Bill. Och Sam o hans vovve Simba. Himla fina hundar de där , o människor också så klart! ;p
Sen grillade vi korv o pinnbröd (endast pinnbröd för mig) Pratade lite om WP tävlingen som ska hållas i Bureå i sommar, längtar!!! :)



Ne, nu ska jag passa på att duscha medans han vilar!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0