Min lilla skrutt!

Elliot har farit till sin pappa en stund idag, det blir så himla tomt utan honom!! Urs vad jobbigt det är :(
Även fast det inte är så himla länge, så är det jobbigt. Jag saknar honom redan en massa :(
Han har blivit lite förkyld o snorar o hoster lite. Lilla skrutten min.

En liten pluttig elliot , endast en timma gammal :)

 

 

Men ja, idag ska jag väl försöka göra nå nytta här ute, trots alla miljoner äckliga kryp som anfaller mig hela tiden.
fattasr inte varför dom just hatar mig så mycket? Vad har jag gjort dom egentligen???

Sen sååå ska vi ut till fina Bure, äntligen :) Ja jag är väl lite förälskd i Bure, vet inte riktigt vad det är, Jonas blir väl galen på mitt tjat, om jag fick bestämma så skulle vi väl vara där ute jämt ;)

 

Caisa är då äntligen frisk i foten! :) Så nu ska vi hålla oss borta från vatten o fukt, även fast hon älskar att bada :/

Vi skulle ju egentligen träna idag, men känner at jag måste försöka få lite ordning här ute nu när jag har tid över :) Ska försöka sluta upp Jonas ur soffan, men det är väl omöjligt de. Lataste killen i stan.

 

 

Jajjaja.... Tjo hej!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0