Hopplösa människor!

Urs vad less jag blir.
Känner mig så himla irriterad, fattar inte ens varför jag försöker komma överens med personen!
Vem det är o vad det handlar om behöver vi inte gå in på. Tycker det är så sjukt barnsligt bara.

Någonting alla borde tänka på är att, "Det du gör idag, formar framtiden"
Och det gäller ju allt, och alla!


Hade tänkt dricka öl med min fina vän Marcela idag, men det blev inte av! Tobias som hade tänkt vara barnvakt bestämde sig för att avnjuta några kalla i solen istället! :) Meeen det gör inte såå mycket, kommer ju fler dagar :)
Han skule sova här hemma med Elliot när jag gick ut.
Elliot är alleles för liten för att sova borta ännu, och Tobias känner han bra o hemma är han trygg!
Sen sover han ju hela nätterna så han hade nog knappt märkt att jag var borta! :)
Och jag ammar ju inte längre utan han äter ersättning!

Har just lagt Elliot o han somnade på stört! Man blir himla trött av värmen!
Sen har han varit himla pigg o glad idag, pratat o skrattat o dansat med Jonas, det var himla skojjsigt tyckte han! :) Jag känner mig rätt trött jag också.
Men jag har tänkt skölja av mig sen mysa ner i soffan med Jonas , popcorn och film!


Hittade en kul bild på datorn




Haha kolla Elliot!! ( och så liten han va)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0