Bureå!

.. Ja.. Mitt tjat. Men jag längtar ju dit. Jag vill inte bo i stan längre, jag vill inte att Elliot ska växa upp här.
Jag gillar nog inte Stan :) Jisses vad jag längtar, tillomed så att jag kollat upp lägenheter!! Och jag som sagt att jag aldrig mer vill bo i lägenhet ;)

Vi har varit och käkat pizza där idag, dom köpte 3 familje pizzor , jag åt bitar ur en Tonfisk pizza, MM!! :)
Helt fantastiskt!!
Jag o Jonas har pratat om att åka ut o bo några nätter i Bureå i sommar, men vi får se, måste ju hitta någonstans där vi kan ha hundar med :)
Vilken semester va? Höh :p

Sen har jag varit ute på en DW tur med Caisa idag, hon var JÄTTE glad när vi gick.
Helt galet vilken skillnad det blir på henne, det finns inget annat som existerar, hennes självförtroende är på topp! :)
Det är sååå kul att se!

Ja, det var väl allt för ikväll.

Min älskade Elle skrutt var borta hos sin pappa i 3,5 timmar idag, OJ vad jag saknade honom. Älskade skit unge!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0