Bakom varje leende...

..

Godmorgon!

Mycket trist väder idag, massa regn! Fast det är ju iofs rätt mysigt, om man bara ska vara inomhus!
Meeen det blir ju lite svårt när man har vovvar! Men blir nog inte mycket promenerande idag , Caisa har ont i tassen och Geisha hatar vatten, o kara får inte gå långe promenader! Blir nog inge Drag weight heller idag :(
På tal om Caisas onda tass, så drömde jag att hon tappade halva tassen i natt, sjukt va! Det var rätt äckligt, den hade ruttnat , jag blev helt förstörd men Jonas brydde sig inte och försökte lugna mig o sa att det inte var någon fara ? :p

Sitter i köket o dricker kaffe medans Elliot sitter i sin babysitter på bordet o sprattlar o pratar..
Haha, igår så var han så söt!! Känner mig fett elek som skrattade åt honom samtidigt som jag försökte trösta honom.. Vi satt i soffan p pratade o busade, sen började Geisha som satt bredvid oss att skälla på Caisa, o han blev tvär skrajj!! Han blev knäpp tyst, sen kom sur läppen.. sen bröt han ut i gråt! Men det gick ju över direkt jag tog o kramade om honom, han var så himlarns söt! Men kände mig lite dum som skrattade ;p Men jag kunde ju inte hålla mig! :P Dom är så lustiga bebisar :)


Elliot ska vara med sin pappa idag  ett tag. Det funkar ju bra, och jag har börjat känna mig tryggare med att lämna Elliot en stund, även om det är jobbigt att vara utan honom :(
Men jag o Jonas ska passa på att handla o käka o sånt där medans! Vi skulle ju egentligen träna med hundarna, men det blir ju inte idag!!

Idag jobbar Jonas bara halv dag, sen ledig fram till Tisdag, himla skönt!  :)

 




 

Han har ju fått för sig att han vill stå upp hela tiden nu, han är himla stark i benen faktist :) Vilka framsteg det är hela tiden, så kul! Och i veckan ska vi få träffa Jesicca o Midas, både jag o Elliot längtar massa! :D

Min lilla skrutt gubbe!




Kommentarer
Postat av: jesicca & midas

<3

2011-06-13 @ 18:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0