Längtar...

Tills jag ska flytta, jag längtar efter att få bygga upp mitt egna hem, det här känns mer som mammas hem.
Mamma och mina bröder.

Jag vill börja om på nytt, flytta till Bureå hellst. Bygga upp min egna lilla familj.
Men , det är ju enklare sagt än gjort när man inte kan köpa ett hus hur som hellst.
Pengar saknas ju, och lån får jag inte ta. Och hus som hyrs ut är ju inte allt för vanligt heller,
radhus skulle jag kunna tänka mig men inte lägenhet. Går ju inte med hundarna.

I veckan ska jag försöka ta mig till banken för att fråga lite om att ta ett stort lån för att betala av alla skulder man har. Typ nästan omöjligt att jag får det, men det vorr skönt och bra om det skulle gå.
Gissa om jag skulle bli lycklig då.


Ska man kanske bli sambo? Funderar o fundrar, finns ju inga nackdelar egentligen, bara fördelar. Eller?

Ska tänka ett tag till. Allt känns bara så rätt och så bra just nu!


Nu ska jag kanske försöka äta nå middag, om det finns något vill säga.
Men lät som Jonas ville iväg o handla :)

Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0