Funderar..

Alltså, är det bara jag som tycker att det är helt idiotiskt med människor som håller ihop när dom inte är kära endast för att dom har barn ihop?  Sitter och kollar på teen mom nu, och där är det ett par som ska gifta sig, för att dom har barn ihop. Och tjejen säger själv de att om dom inte hade haft barn så hade dom aldrig varit tillsammans.
Ne jag tycker att det är helt stört iaf. Vad hände med kärleken liksom?!
Sen står dom hela tiden och skriker och bråkar inför deras dotter så hon blir ledsen.
Älskar man inte varandra utan bara gör varandra illa och aldrig håller sams , så ska man inte vara med varandra.
särskillt om barnen hamnar i kläm.

... Jag blir arg..

Kommentarer
Postat av: Liz

Jag vet vad du menar. en av dom mammorna till och med slår sin pojkvän

2011-01-10 @ 09:34:42
URL: http://wifeey.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Håller med dig helt helt och fullt!

2011-01-13 @ 23:41:42
URL: http://fortids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0