Söndad idag

Ja men då var ännu en helg över, nu är det snart tisdag, och på tisdag får jag mitt datum för kejsarsnittet!!! Spännande.
Nu börjar det kännas så himla verkligen.. det har som mer bara varit, ja jag vet inte. overkligt tidigare.
Men nu är det snart på riktigt, snart har jag min lilla knodd här ute i riktiga livet med mig!
Just nu håller jag på att bli tokig, han/hon ger mig en massa aj aj just nu ganska ofta, eftersom han/hon verkar ogilla mina revben!! Ibland får jag nästan svårt att andas. Men det är klart, det är nog rätt så trångt  där inne nu!:)

Har miljoner med tankar.. o rädslor. Inte för hur det ska gå med bebisen.
För det vet jag kommer att gå bra! :)

Men för hur det ska funka med annat, runt om mig.
Blir en sån fruktansvärt stor omställning, inte bara för mig.
Men jag hoppas o tror att allt går bra. Vi fixar allt jag o du, bara vi vill!!!
Även vi är i en himla konstig och komplicerad situation, som säkert många har svårt att förstå.
Men , varför ska man bry sig om vad andra tycker o tänker?
Alla vet ju att kärleken övervinner allt ;) hehee.ee..e.e.e.e.e.e.



Ikväll har vi varit o käkat i Bureå hos Jonas familj, och maten smakade gottigott som vanligt!
Mätta i magarna var vi när begav oss hem mot stan, men så fick vi soppa torsk i bergsbyn. Kallt!!!!
Som tur var så är ju Jonas mamma o pappa så gulliga så att dom kom med bensin åt oss!gt
Nu ligger jag i soffan o skriver detta meningslösa inlägg medans jag väntar på Jonne som står i duschen.
Sen ska vi sooova!!

Hejdååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0