Renoveringen i rummet..

Ja, det är ju kaos här hemma nu! Allt som var i rummet står nu i stora hallen och i köket. Jag gillar det inte!!
Hatar när det är oreda, har varit så här nu sen i fredas, eller torsdag kväll.
Och att jag imorgon bitti måste lämna det så här känn inte kul! :)
Jag vill ju a ordning o reda. Men jag kan nog lita på att Jonas o grabbarna fixar de medans jag är borta..
Hoppas jag iaf! ;) Dom kanske chockar mig när jag väl kommer hem från lassa, o allt är i ordning o skinande rent?
Joo, ne men nog litar jag på att dom gör de nog! :) Påriktigt så gör jag de.
Mina fina 3 grabbar! O i veckan kommer jag hem med en 4e fin grabb!! :)
Om det nu inte skulle bli en flicka, men är ju som sagt 90% säker på att det är en pojke som busar runt i magen! :)

Alla väggarna o taket är målat iaf, golvet läggs på måndag!


Kommentarer
Postat av: maria

va fint de blev i vardagsrummet! :) se typ inte ut som att de är samma rum. blev så mycke större :)

2011-02-28 @ 06:06:40
URL: http://mariabystedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0