Nummer 1

1a: bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.


Det är ju Jonas, vi umgås jämt.
Förutom när han jobbar, men annars är vi med varandra dag o natt.
Vi har varit tillsammans för ett och ett halv år sen ungefär.
Men då funkade det inte, och det var bådas fel.
Vi höll ihop som ett par i 9 månader, men som vänner i nu snart 3 år.
Vi har bott ihop tillofrån i nästan 2 år iaf.

Men , vi har väl bestämt oss för att se hur vi funkar ihop igen.
Vi kan ju trots allt inte vara utan varandra! :) Han gör mig förbaskat lycklig!
Denna kille har varit ett sånt otroligt stöd för mig, och är fortfarande det.
Han har alltid funnits där för mig, när jag mått dåligt, piss dåligt.
Men även när jag betett mig som en idiot. Och jag är så jävla tacksam över att han stått ut.
Finns ingen som ger mig en sån trygghet som han gör, även om han ibland driver mig till vansinne.
Men det är väl så det är!

Vi mår så jävla bra ihop helt enkelt, och jag älskar honom av hela mitt hjärta!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0