Måndag!

Ligger i soffan och myser med mig själv och kollar på sjunde himlen.
Längtar defter Jonas en massa, även fast hans "stönande" gjorde mig galen imorse!!
Hehe, ja ta inte det där fel nu!
Jonas gör nämligen massa konstiga ljud när han sover, typ som om att han försöker prata med stängd mun, så att det låter som ett stönande istället! Och vissa mornar är det så jääääävla irriterande när man inte kan somna om.. då är jag väldigt arg! :) Men han var så go imorse, så det gick bra ändå!


Sen har vi ju pratat om att flytta ihop ett tag nu, gjorde vi även när vi var tillsammans första gången, men det blev ju aldrig.
Men denna gång blir det nog, på riktigt! :)
Det är ett stort steg för mig , men det känns så rätt! Vi bor ju på ett sätt tillsammans redan, men samtidigt inte.
Vi har så många planer nu frmför oss, och jag ser famemot allt!!
Nu så hoppas vi ju såklart att han o Lilla bebis goset kan dela på mig ;) Men det ska nog gå himla bra!
Jonas vet ju vad som väntar. Och det kommer nog att vara en jobbig och konstig situation,men jag vet att vi fixar de! Efter allt vi gått igenom, efter allt jag gjort, och efter allt han gjort så känns de som om att vi fixar allt! :)

Åh så fånigt, men så sant!

Ne nu ska jag vila lite innan jag ska iväg till BM o lyssna på lilla hjärtat i magen!

Puss!!



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Va gosigt att bo tillsammans. Hoppas det flyter på bra för er. :)

2011-02-20 @ 01:09:11
URL: http://fortids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0