Lucky..

Godmorgon!

Idag är jag vaken och uppe ur sängen lite tidigare än vanligt! :)
Har tänkt pyssla på lite här hemma medans Jonas jobbar. Nu är det ju inte så många dagar kvar innan bebisen är här, så vore skönt att få undan mina skrot saker som ska kastas så vi får plats med Jonas saker också! :)
För vi ska ju testa det här med att bo ihop, även fast vi redan gör det på ett sätt! :)

Sen sååå ja... Vi ser ju hur det funkar helt enkelt.
Vi skulle ha haft åkt iväg till hans lägenhet och plockat undan lite så hans syster o wille kan få flytta in, ni som känner Jonas, vet ju att han är inte den snabbe! :p

Nu är det ju inte många dagar kvar innan jag lägger mig på operations bordet och plockar ut den lilla groda som busar runt i magen! Är inte särskillt nervös över kejsarsnittet, känner mig mest nervös över katetern som man måste ha :-s Huvva!!
Drömde att jag var och gjorde KS i natt, och mikka klippte navelsträngen, :p Vad tror ni, kommer hon våga göra de? Ja vette fan om jag skulle våga :) Men det känns skönt att hon är med mig iaf!
Finns nog ingen jag känner mig så trygg med som henne, Vi har gått igenom de mesta ihop! :)
möjligtvis Jonas då, men det känns inte rätt att ha med han på snittet! Och han vill nog inte det heller!

Neeee, nu ska mina knäppa hundar få sig en kall promme! Dom tjatar nu, men dom kommer att ångra sig.

Men nu gott folk är det INTE länge kvar till våren!!!
Helt underbart!!


Puss på er o hej!
Puss på J också, längtar tills du kommer från jobbet!! :)



I'm lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
I'm lucky we're in love every way

They don't know how long it takes
Waiting for a love like this
Every time we say goodbye
I wish we had one more kiss
I wait for you I promise you, I will.



Kommentarer
Postat av: Liz

Det är vanligt att man drömmer om förlossningar speciellt då de är nära.

Sen jag tror Mikka vågar hon är ju en tuff brud ;)



Kul också att du och Jonas ska flytta ihop :D är glad för din skull gumman att ditt liv verkligen rullar på nu och att du är lycklig <3

2011-02-19 @ 10:46:23
URL: http://wifeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0