Lördag kväll!

Sitter hemma i soffan och väntar på Jonas.  Han och tider passar inte ihop alls. Och jag har dåligt tålamod!
Eller ne, men ibland har jag de, Annars så måste jag säga att jag har väldit bra tålamod! Oftast.
Men har fått god övning. Kaxiga bröder och jobbiga hundar.
Sen hade jag en mamma som var tusen gånger värre än vad Jonas är när det kommer till att passa tider! :)

Vi ska se en spansk skräck som heter La Casa Muda, vi skulle ha sett den för länge sen, men det har inte blivit. Så, vi ser ju om det blir idag ens! :)

Geisha chillar i soffan med mig och har fått hicka, hon e som go!
Hon har fått för sig att börja bära på massa saker, skor, sockar vantar, tofflor... ja men allt möjligt!
Vet inte alls vad hon gör.. och går runt o äter från golvet .. Hel knasig! Men alltid lika glad! :)
Caisa är ju i löpen, inte lika kul!! Två veckor to go! :-s

Nej men hej då








Kommentarer
Postat av: Anonym

Tålamod :)

2011-02-13 @ 02:44:29
URL: http://m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0