Tischdag!

Cha cha bloggen!! *fNiSs*

Nej jag skoja bara, verkligen.
Sitter o ger lilla skrutten mat, men han har de lite jobbigt, han skrattar samtidigt, sen blir han arg för att det inte går som de ska.. osv osv..
Han är kul! Sen lyssnar vi på nationalteatern, det är kanske dom som får honom att skratta?
Eller är de de att jag ser så stört retard ut när jag är nyvaken, o särskillt nu, skulle färga mina ögonbryun igår... det blev utenför o jag får inte bort :/ Men jag ska stor skrubba nuuuu!! Ska ju på stan o vill inte se ut som en taliban!

Jag gillar verkligen national teatern , ångrar att jag inte såg dom när dom spelade på gamla gode pinkerton. Dom är balla!

Kanske inte bästa musiken för ett barn då dom sjunger lite om knark o sprit, men jag har vuxit upp med dom , o mina bröder också och vi blev väl hyffsade!  Sen fattar ju inte Elliot ett ord!
Han kommer att växa upp bland sjukt mycket olika toner, jag lyssnar ju på i princip allt! :)
Rock, hiphop, progg, är ju favoriter dårååå!!


Nä men nu har jag hängt vid bloggen för länge.  Jag såg att jag har 12 premunanter, (stavfel?) Cool!


Älskar min lilla apa som ligger o sprattlar på bordet just nuu o dansar på bordet just nu o dansat till Jack the ripper! LOVE!


 

Sen förresten just de ja, jag har ju börjat träna Weight pull med Caisa, så jävla super kul!
Och kul tycker hon att det är, direkt hon jör kedjorna så vill hon jobba o blir glad! Hon vet vad som gäller :)
Hoppas att hennes självförtroende ska växa lite också, när hon blir av med överskotts energin hon har, i mängder. Sist vi var på wpn så gick vi mellan kl 13 o 17.30 var vi hemma igen!! Hade tagit paus på Ainas o käkat glass under dagen med gruppen också, sen några små pauser när undarna fick bada lite :) Gissa om både jag o Caisa sov gott den natten?? =)
Ursäkta att jag är rent fruktansvärt ful o ser små fet ut på bilden


 

 

Och igår så klippte jag KAra till ett lejon, ska trimma lite också, finputsa lite. Hon komer tacka mig i sommar, coolingen min.

 

Och Geisha hon är som hon är. Funderar på att börja Wp med henne också, tror de skulle va bra för henne.

Men hon är ju så stört sur på andra hundar , o människor hon inte känner tycker hon också är idioter.

Aa jo men vi ser ju!!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: elin

Visst skojjar du?=)

Hur spea ben som helst ju!!!

Så söt klippning, verkligen skönt till sommaren!!

Å cute Elliot



Glad sommar på er

2011-04-27 @ 21:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0