eiii

Har inte så mycket att säga om inlägget innan..
Jag bör strunta i allt det negativa som händer runt om mig nu och fokusera på mitt
lilla hjärta Elliot och de andra som får mig att må bra!
Något  som jag fått lära mig är att allt som är jobbig, eller gör en arg eller som gör ont går över.





"One should learn to cherish who is extant in one's life, rather than fantasize about who one will meet tomorrow."





"My Hope is my Passion, My Dream is my Fear, My Neglection is my Resurrection, My Fall is my Rise, My Hopes are my Aspirations, My Burden is my Salvation, My name is who I am and I am Myself."



Nej nu ska jag o Elliot kolla Big Brother!

ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0