Svar.

01 – En nytagen bild på dig och 10 fakta om dig själv

 

Nybliven Mamma.Hund Galen.Sambo med Jonas.Familjehem åt min bror.
Slarvig.Rädd för fjärilar.Föräldralös.Rätt rolig.26 år.Vill bli förskole fröken.

 

02 - Meningen bakom ditt bloggnamn

Det har jag faktist ingen aning om, från scrubs tror jag. Har ingen mening.

03 - Mål på kort sikt för denna månad och varför

Fixa till gården och hemmet, för jag vill ha fint?
Fortsätta med DW med Caisa, för att hon mår bra utav det och me to! :)
Kramas med Elliot, för att han är min underbara skrutt! :)


04 - En vana som du önskar att du inte har

Coca Cola.
05 - En bild på en plats du varit


SOS animals i spanien, utanför Fuengirola i bergen.
Har varit dit 3 gånger och volontär arbetat med hundar, det bästa jag gjort.
Hoppas jag kan åka dit igen någon gång!


 

 

 

06 - En bild på dig som du aldrig har publicerat


Njae, har nog inget sånt tror jag, inte på datan iaf!

07 - Några favoritfilmer

Mean machine, Drak tränaren, Crank

08 - Någon du saknar

Mamma såklart.

09 - Ett barndomsminne

Oj, denna var svår.

10 - Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, sur & förbannad

Glad , Edward sharp - Home
Uttråkad, samma
Ledsen , Lil wayne - adore you
Sur , Förbannad , Volbeat - still counting


11 - Ett land du vill besöka

Indien

12 - Varför började du blogga?

För att alla andra gör de ;p

13 - En dag du aldrig glömmer

Dagen min mamma gick bort. Minns den som igår.
14 - En bild på dig o din familj

Finns tyvär ingen sådan, men har en på mig o mamma.





 

15 - Sätt din mp3/mobil/iPod på suffle, första 10 låtar som spelar

The Rolling Stones - Angie
KRS one - MC's act like they dont know.
Lighthouse family - High
A tribe Called Quest - Can i kick it?
Street dogs - Two angry kids.
Lars Winnerbäck - ingen soldat.
Gaby and the Guns - Rygg mot rygg.
Atmosphere - Women with the tattooed hands.
Rihanna - Unfaithful.
Emil Jensen - Hör dåligt fattar trögt.

Vadå Allätare ;)


16 - En annan bild på dig själv

Rätt så jävla gravid! :)

 

17 - En bild på de du senast köpte

Det var en kaffe, men har tyvär ingen bild på det, så sällan jag fotar mina kaffeköp.
18 - Planer/drömmar/mål som du har

Jobb,bra inkomst, stor familj , fint eget hus, alla är lyckliga runt om mig!

19 - Smeknamn du har, och varför du har dem

Snanan, vet inte varför, bara blev.


20 - Någon du ser dig vara gift med/vara med i framtiden

Jonas så klart.

21 - En bild på något/någon som gör dig glad


MINA KILLAR!!

 

22 - Någon du skulle vilja byta liv med för en dag och varför

Någon rik fan utan bekymmer.

23 - Något du längtar till

Tills Elliot hänger med lite mer :)
24 - Dina rädslor

Döden , Ensamhet , små kryp , jordens undergång.
25 - I din handväska

Börs , pass, lypsyl, skräp.
26 - Din favorittid på året

Sommar o höst!


27 - Varför gör du blogglistor?

För att jag är nörd?


28 - En bild på dig för ett år sen och nu, hur har du förändrats sen dess?


Ja, jag har nog förändrats en hel del sen dess, efter att jag gjorde slut med Jonas , så hade jag inställninen att livet var en fest, o jag saknade tiderna när jag bara hade mig själv att tänka på.

Men nu har jag insett att jag vill ha , och har en familj, som jag vill leva med resten av livet.
Är så otroligt glad att Jonas aldrig gav upp hoppet om oss 2.
Och även om han inte är dn biologiska fadern till Elliot så är dom två MIN familj!


För mig handlar inte livet längre om att leva som en 14 åring där allt kretsar runt att ha
kul o festa var o varannan dag.
Jag har inte ett tråkigt liv för det, tvärtom, jag älskar mit liv!


29 - Vad har du lärt dig denna månad?

Lita aldrig på någon.


30 - Några favoritlåtar

Ras cricket - skin
Edward sharp - Home
Rihanna - Love the way you lie part 2
Anna Lena löfgren - Lyckliga gatan ;)
Jessica Lea Mayfield - We've never lied.
Bon iver - skinny love
Kid Cudi - The prayer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0