Trouble mind.

Hey u.


Sitter i köket och känner mej slö och lite hungrig. Ska käka gröt.

I natt hade jag  jätte svårt att sova, jag låg upp o funderade på mycket, relationer, kärlek och kärleksproblem.
Det är svårt, otroligt svårt.
Jag har väl inte direkt några kärleks bekymmer, eller.. så har jag kanske det?
Det största bekmmret jag har är att jag inte kan styra mitt hjärta åt ett annat håll.
Om jag kunde, så hade jag nog haft den närhet och kärlek jag saknar.
Men jag kan inte styra, istället styr det år ett annat håll som jag hela tiden måste stoppa, för det är fel.
Men nu måste jag ju tänka så här också, nu jag som känner mej själv rätt bra.
Jag är ensam, och längtar efter kärlek.
Då kan jag ha lätt för att bli förälskad, kär i känslan, men det svalnar lika snabbt.
Så därför ska jag passa mig för det.
Jag saknar nog mest att ha någon att dela mina känslor med, någon som får mig att känna mig speciell.
Någon som jag , ja verkligen klickar med, som får mig att skratta, och uppskattar mig.

Det kommer det också... jag vet.

Pratade med en igår som inte alls gillade ex, utan önskar att alla ex försvann , inte hans egna .
Utan andras ;p Jag känner detsamma, visst kan det vara jävligt störande med efterhängsna ex när man träffar någon ny.., men då så tycker jag att det är  jobbigt när mina ex träffar andra? Eller, inte jobbigt..
Men , det är en funny feeling.
Inte så att jag blir ledsen eller arg eller något sånt där. Klart jag blir glad för deras skull!
Kärlek är fint, och alla som hittar den ska ta den! Det tycker jag!
Jag kanske blir lite avis bara inte svartsjuk, utan avis? ;p jag vet inte. Konstigt är det iaf.
Men det gäller nog inte alla..


Och varför jag delade med mig av dom här tankarna idag vet jag inte,
har tänk på de mycket bara, drömt och saknat.
Det är lätt att försvinna i fantasin.


Har glömt min gröt medans jag skrivit så att den blivit kall och äcklig.
Finns nog inte mycket som är så äckligt som kall havregrynsgröt?
Ska börja göra mig i ordning istället.
Stan med Carina , sen fika med Marcela maria och Marre på waynes.




Ses




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0