Tönt

Lite töntig, fjortish sak, men jag har inget att göra, okej??!


Saknar någon just nu: Ja, min mamma.
Är rädd för att bli övergiven: Ibland ..
Svär ofta: För ofta
Sjunger i duschen: Alltid!
Är en morgonperson: Det är olika
Skulle kunna ha pyjamas på skolan: Jag går inte skola.
Skrattar åt mina egna skämt: Ee, ja min humor är bra.
Vill ha barn: Ja!

Glasögon/linser: Neeej.
Piercingar: Ja, navel, nipple, läpp och tunga.
Syskon: Ja , Tobias och Mathias.
Jobb: Mellan 2 jobb, brukar man säga va? ;)
För många vänner: Jag har dom vänner jag behöver, Och dom är underbara!
Rymt hemifrån: Ja, vem har inte gjort de? Det gör väl alla när dom är små?
Färgat håret: Jo, många gånger.
Bra självförtroende: Naah, bara på fyllan! ;p
Gjort något olagligt: Ja, jag är ju gangstah.
Somnat i skolan: Nej, varför sjulle jag göra det?
Brutit ett ben: Nej, och det har jag inte tänk göra heller.
Tappat bort mig i min hemstad: Nae?
Sett en fallande stjärna och önskat: Absolu, men det funkar aldrig.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte görat: Ja, flera gånger.
Smugit ut utan lov: Ja, jag har också varit liten
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Absolut!
Varit på en blind date: Jepp!
Sovit en hel dag: Ja, skulle gör det igen om jag kunde!


Varit kär: Ja, för 3-4 år sen var jag kär.
Har pojkvän? : Nej du!
Har dumpat någon?: Ja, men jag gillar inte ordet dumpa.
Sårat någon?: Ja, och jag ångrar det verkligen.
Tror du på kärlek? Ja, det gör jag väl. Men jag har inte sett till den på ett tag?
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Ja, det har jag. Vet inte om det blivit helt ännu faktist.
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? Ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? : Jag tror på lust.
Är kär i kärleken: Ja
Sagt "jag älskar dig" till någon: Jorå, kanske inte menat det jämt ? Evil.



'

Coolt sanna.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Hon ska ju inte se ut som en pojke. Då röd inte fanns så får rosa vara bra:)

2010-09-21 @ 13:40:48
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0