SideCut.

Sometimes a sidecut makes you feel different.








Sämsta kameran i världen i know.

Jag gillar mitt nya hår ibland, men ibland vill jag seriöst gråta!
Vad har jag gjort liksom??! Det är inte jag..

Vad jag gjorde var att jag blev less! Less på mitt liv och en del runt om.
Jag behöver förändring, och det är många förändringar på G, så varför inte bara hänga med då??

Jag ska bli mamma, men det är inget som säger att mitt liv stannar då eller att mitt liv blir utan spänning.
Mitt liv kommer att bli mer spännande och bättre än vad det någonsin varit.


Jag kommer inte att bli en tråkig människa. Aldrig.






Känner ni inte igen er?




Kommentarer
Postat av: tessan

wow!

måste bara säga att jag tyckte att det blev superfint :)

2010-09-29 @ 15:13:22
URL: http://superviza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0