Rebel Without a Cause.

Yo.


Ikväll hängde jag med Robban till nordanå för att kolla på lite film.
Dom visade ung Rebell, en gammal klassiker från 50 talet.
Det var helt okej faktist! :)
Skönt att göra något en fredag kväll för en gångs skull.
Men skönt atta vara hemma också! :p
Efter filmen traskade jag hem i kyla och regn, och började sakna den varma sommaren igen ,
men egentligen älskar jag hösten. Men hatar att frysa.

Måste köpa mig en vinter jacka i veckan , men känns onödigt på ett sätt. Snart är jag ju för tjock för den.
Får köpa en stor.. Men , då kanske den inte är fin? Jajaja, ser väl vad jag hittar.

När jag gick hem så mötte jag en massa gäng med fulla grabbar, dom skrek och försökte prata med mig ,
och jag kände mig liten och rädd o skyndade därifrån ! :p Läskigt.
I hate drunk people.

Jag funderar , på att käka en hårdmacka och dricka Oboy ?
Lär ju ändå inte lunna sova på ett tag. Klockan är halv ett och båda mina bröder är ute och partajar.
Vilket innebär en orolig syster. Näe, vet att dom sköter sig, men .. vad som hellst kan hända. Så känns bäst att vänta med att lägga mig tills dom kommer.
Mathias borde då komma snart tycker jag.



Bye.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0