fffffffffffffff.

nej men, jag kan väl skriva några rader till.

Har tänkt stiga upp o käka frulle snart ändå, är hungrig.
Sen har jag just skrivit klart mitt Cv också!
Sen ut med hundarna i skogen o kanske ta lite bilder.

Var ju på stan med Carina en sväng igår, det var riktigt trevligt.
Tog en fika o snackade en massa skit, sen gick vi vidare o Carina gjorde en liten shopping runda till en pys =)

Sen mötte jag upp Marcela Maria och Marre på Waynes, där jag faktit drack kaffe för första gången på länge, käkade även en kladd kaka ;) Men den var svår som fan att få ner.. Kämpade väldi länge för har lite svårt för sötsaker nu.
Marre har ju fluttat hem ett tag  nu från Skåne, till Skellefteå..
Och jag som bara vill bort! :)


Sen for jag hem till hundarna, gick en promme, gav dom mat o kram, käkade en sen middag och sen var de soff läge resten av kvällen!

Peace out.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0