Can't go back now...

"Been up all night , thinking of you.
wondering what's on your mind.
"


Ibland önskar jag att alla kunde höra det jag hör, och känna det jag känner när jag hör det.
Musik är helande. Musik kan göra så mycket med en.
Musik kan göra en glad, ledsen, arg, kär, lycklig.
Känslan att man älskar att man finns bara för att man hör just "den" låten!

När jag hittar en bra låt, så blir jag verkligen glad.

Svårt att beskriva känslan jag känner.

Jag vill dela med mig till alla.

Och sen måste man oftast ha rätt hög volym, och bra ljud för att få den där rätta känslan.

Om jag fick ha ett jobb, vilket som hellst. Så skulle jag vilja sitta i ett rum och lyssna på bra musik hela dagarna och få betalt av det.

Kanske borde ha en egen radio station så jag verkligen fick dela med mig av allt.

 

Så är det.  : )

 

 


 

“We always long for the forbidden things, and desire what is denied us.”



"All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been

And how I got to where I am
But these stories don't mean anything
When you've got no one to tell them to
It's true...I was made for you..."

 

 

 


Jag ska gå och rösta idag , på de Röd/gröna.

 

Jag är inte alls insatt i politik, men jagvet iaf vad som ska röstas på =)

Sen borde jag städa? Jag skriver ofta att jag borde städa, men det är faktist så att jag måste ju städa en del.

Plocka undan , diska, sopa torka bänkar osv. Det är något som ska göras alla dagar, och så är det nog för alla!

Förutom de två som bor här hos mig då, dom gör inte mycket i onödan. (skärpning for real)

Jag kanske måste bli hårdare? Sätta upp regler, undra om dom skulle följas?

 

Imorgon, är en spännande dag iaf!! Längtar :) Men känner mej lite nervös också.

 

 


 

What is worthwhile in the world
if you can't be with the one you love
what is worthwhile
we'll be forgotten when we're gone

if I could change one thing in life
I'd make time for us
if I could change one thing
I'd make time for us

no time for us

 

 


Kommentarer
Postat av: Liz

Musik är det bästa botemedlet mot allt och det funkar i alla lägen. Man kan verkligen beskriva hur man mår genom musiken.



2010-09-19 @ 11:32:39
URL: http://wifeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0