Aha!!

VSka väl skriva här då. Jag vet inte varför eller vad jag ska skriva om..
Är uttråkad, fruktansvärt uttråkad.
Är så less på att sitta hemma nu, Så jag borde väl göra nått åt de va?
Nee, jag tycker om att klaga o göra noll åt de.

Jag skulle ha bott i en större och roligare stad, eller haft mina vänner närmare mig.
Hörde att en utav mina lovely friends kanske ska flytta till stan?? :D
Eller, bara nått dom funderat på. Jag hoppas, det vore typ de bästa ;)

Imorgon är det Onsdag, shopping med Carina, sen fika med Maria och Marcela.
Mysigt!
Kommer nog att vara väldi slö imorgon.

Ska försöka göra min "läxa" jag fått från miroi innan torsdag också. Fattar inte varför jag inte gjort den?
Ska göra ett CV osv, har ju haft hur mycket dö tid som hellst.
Jaja.. Kanske ikväll då?

Ska ju hinna se My sisters keeper ikväll också? Kanske..

Just nu myser jag i soffan med Geisha och Caisa. Jag vet, jag ska ju egentligen sluta ha dom i både soffa o säng.
men det är svårt, dom är ju så goa! Och jag har ju faktist ingen annan att kramas med heller.
Och ALLA behöver kärlek.

Mm!




Nej nu avslutar jag detta meningslösa inlägg med en låt av Eve och Damian Marley.


Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0