lost.

Igår hade jag och Maria en hel dag tillsammans, vi hann med mycket!
Fika på Waynes, lång promme med hundarna, maria lagade en god middag, promenad hela vägen till Getberget,
förfest hos Jessika och Lugge , All stars , Carl wiktors , Station8, krossat hjärta, promenad hem , fikade rostat med oboy, Sen så gick vi och sov! :)

Det var länge sen jag gjorde så där mycket på en dag!!
Och länge sen jag pratade så mycket på en dag.. Länge sen jag mådde så bra som jag gjorde,
men också längesen något gjorde så ont i mig också.

Men det går över, allt går över tillslut.
Jag känner mej faktist otroligt deppig idag, nära till gråt och .. ja life sucks.. typ så illa är det.
Jag vill inte prata om det. Det går som sagt över.
Och det finns faktist inget jag kan göra åt saken. Och , ingen annan heller.




Jag kanske överdriver lite, men ..man får de ibland.
Ibland går det bra.

Ses.



Forget love - I'd rather fall in chocolate!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0