Låt mig bara va!

Sluta nu.. seriöst.

Jag är less på att folk ska göra mig på dåligt humör hela fakke jävla tiden.
jag är arg arg arg .. Och less.
Försök inte bestämma över mig, en person som försöker bestämma mig är ute på tunn is.
Det går inte att bestämma över mig, jag blir verkligen BARA tvärtemot om du ens försöker med något sådan. Människor som känner mig vet också om det.

Och sluta diskutera med mig, när det inte finns något att diskutera med mig om.
ORKA älta det som varit gång på gång på gång. GET OVER IT!!!
Finns inget mer att säga, sluta eller hälsa ALDRIG mer på mig.
Punkt.


Jag orkar inte hålla på längre med detta jävla skit.
Sen så ska tydligen bäbisen känna av mina känslor nu också, vill inte att
han ska ligga i maggan o vara sur hela dagarna!!



Sen. Så är jag nöjd.
Jag tål inte vissa personer just nu, och så är det bara.


Ahh!!

Har iaf kommit på en massa olika namn till lillen :)
Kan bara inte bestämma mig om vilket som är bäst !
Men det är ju ett tag kvar :)
Vill inte skriva upp dom här... någon kanske snor dom av mig ;)

Det blir nog bra tillslut! :)

Vet inte hur jag ska göra med flyttningen heller.. hm , hm , hm..
Ja vi ser ju helt enkelt!


Nu ska jag kolla på en film!

Puss o hej!







Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ahh! Vad kul, jag vill också veta vad pajken ska heta! Det är typ en av de roligaste grejerna, att spåna om vilket namn man ska välja (ehh, och jag som inte har barn brukar då vara en opartisk deltagare!). Kolla på internet vad namnen betyder också, brukar vara kul att veta :)

2010-10-20 @ 16:11:37
URL: http://sidekickbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0