Jäklel!

Hello!

Idag är jag slööö... men har ändå fått in 1,5 timmas prom + lite footbolls spel med Caisa , handling på ica o lagat go middag! :)
Mathias fick kykling spett med texas honey marinad och jag en vegetarisk file, sen potatis gratäng , sallad och bea till de! MMM, det var gott! :) Nu kollar jag på de okända o dricker pepsi.

Caisa är helt cp skadad och springer runt runt i huset som en jävla apa. Undra om hon går på uppåt?
Eller bara kände för att vara allmänt skadad idag.. sen hoppar hon ju självklsart sönder soffan som vanligt.
Hon fattar inte riktigt att hon nästan väger 40 kg och inte 3 kg. Men som sagt, hon är ju lite skadad.
Men så söt o fin! Hon har slutat vara rädd för den extremt super äckliga barnvagnen nu iaf. Hon insåg tillslut att , det var ju faktist bara en barnvagn... Som hon träffat på flera gånger förut..

Nu är hon hungrig och står och tittar på mig med slemmiga mungipor.
Ja så där ja, nu vet ni hur Caisa har det just nu! Måste ha varit intressant läsning.

Idag är det ju då lördag.. Och jag ska kolla på film.
För jag gör inget annat längre, jag har blivit en film nörd. Its alright.
Igår var Maria här, vi svullade oss på subway sen drog vi hem till mig o kollade på date night, den var kul! :)
se den då!
Ikväll ska jag se grown ups eller The reader, känner mej inte så skrattih just nu, så tror det blir den seriösa filmen The reader.

Nej det var allt för idag, tjarrå!






Kommentarer
Postat av: j-POP

Tja! Har caisa bajsat idag? undra bara. skriv gärna mer om sånt.

2010-10-20 @ 22:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0