31 oktober 2010..

Det är lördag idag! Inte för att det spelar någon roll för mig, alla mina dagar ser ju liksom likadana ut! :)
Atnar att det lätt blir så när man är både arbetslös och gravid,
inga arbets tider att passa och en massor av fester att missa! Oh well ;)

Igår gick jag faktist och la mig rätt tidigt, men det behövdes.
Den  här veckan har varit stressig, och min kropp började säga emot!
Så idag ska jag ha en vilo dag! Mys framför tvn med hundarna och god mat!
Ja jag vet att jag är nörd i mina hundar, men dom är ju faktist mina hjärtan! :)
Sen har jag ju ingen annan o myse med heller :p


Men jag saknar ingen heller faktist, även fast livet ibland skulle vara mycket mycket enklare om man var två.


Nu är jag iaf i vecka 22! och är tjock! ;)
Nej det är jag väl inte , men har ju fått min gravidmage iaf!
Tycker det är mysigt och vackert!
Men längtar också tills det är över.
Ska bli så kul att få hålla i mitt lilla mirakel! :)



Idag var det inge ball o blogga! Jag förstår att alla mina tusen bloglgäsare blir fruktansvärt lessna över detta!
Höhö!!

Bye.



Kommentarer
Postat av: Micaela

Haha alltså Sanna nu var du kul!!:)

2010-10-30 @ 19:28:45
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0