2010

Snart är det två års sen du togs från oss. Kanske just därför jag mår lite dåligt just nu, känner mig så ledsen.
Och jag saknar dig.

Allt som går fel, blir tio gånger jobbigare än vad det kanske skulle ha varit annars.
Jag vill ju bara vara glad, jag vill må bra.

Jag vill att allting ska vara bra igen.

BLÄ!

Such a beautiful myth,
That's breaking my skin.
Well I'll hide all the bruises,
I'll hide all the damage that's done.

Don't missunderstand,
how I feel.
Cause I've tried
But still I don't know why.

Kommentarer
Postat av: Liz

stor kram Gumman man hamnar i svackar , men det är bara att kämpa och stå på dina ben. Jag vet att det kan vara svårt då du snart är mamma och har tagit hand om dina syskon så pass länge nu. Du behöver din mamma . Om jag kunde så skulle jag ge tillbaka din mamma till dig. Så hon får se vilken underbar dotter hon har och vad stark hon är. Sanna du är ingen som ger utan en kämpa. Så du kommer klara detta

2010-10-26 @ 20:05:20
URL: http://wifeey.blogg.se/
Postat av: Micaela

Jo men jag skrev också



"Självklart känns det viktigt när man måste vrida och vända på varenda krona man har för att få det att gå ihop med räkningar och mat. Men man kan prioritera om, så gott det går. Alla kanske inte kan handla allting ekologiskt på en gång, men varje produkt du byter ut till eko är bättre."



Med det menade jag att alla kanske inte har råd att handla allting ekologiskt så mkt. Men att många borde byta ut så gott det går, alltså vad man har råd med.



Och ja det är väldigt mycket i dessa dagar som kan vara cancerframkallande. Förra året var det över 50.000 rapporteade cancerfall i Sverige. Det känns ju som att det kan hänga ihop med allt som är runt om och i oss.



Och jag menar inte heller att alla som inte äter eko kommer att bli sjuka, men risken för att bli sjuk är ju större när man äter mat som innehåller mycket cancerframkallande ämnen.



2010-10-28 @ 18:30:23
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/
Postat av: Micaela

Kanske det, men då vet jag iaf att jag har gjort vad jag kunnat för att undvika det.

2010-10-28 @ 22:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0