Som jag hade dig förut.

Sitter och längtar tillbaka.. Som jag gjort flera gånger förut.
Saknar att vara ung och ansvarslös.
Kärleken var spännande och vännerna var allt man hade!
Smyg supande och garanterade fjortis fyllor!


Ahh, härliga tider.
Men sen den första kärlek, fint!  Den saknar, massor kan jag lova.
Ingen har stått ut med mig, eller förstått mig på samma sätt, och jag har
nog inte haft någon annan "kärlek" som jag passat så himla bra ihop med! :)
Men första k'ärlek är väl oftast helt underbar?

Och när man väl har haft en sån fin kärlek, så är det svårt att hitta något liknande?

Men vi båda har ju gått vidare med våra liv, jag ska ha barn och han har hittat sig en fin flicka.
Lite tråkigt. Men inget att hänga läpp över.
Vad tjänar det till? Det var ju trots allt 10 år sen.
Det är länge, men jag saknar det ändå , allt vi hade som ja inte hittat med någon annan:) Nostalgi!!

Oj, varför vart det ett sånt här inlägg för? Töntigt. :)


NU ska jag ut och åka bil med min vän Jonas och hundarna!
Ett annat ett ex, som jag är super bra vän med! :)
Jag älskar att man kan vara vän med sina ex!
Kan man inte vara tillsammans , så ska man inte vara det.
Då ska man satsa på vänskap och inget mer än så istället! Det blir oftast jättebra bara man båda två är vid medvetande om att man ska vara vänner och inget annat! :)


SES!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0