Längtar bort..

Mom, if I throw a phone up to heaven.

Do you promise to call?




Ligger i min säng och försöker sova, men det går inte så bra.. är typ as pigg!
Vad gör man då? Klockan är 00.51 och jag har ingen lust att läsa, och har ingen film på datan.
Ska jag bara ligga här då och tänka och fundera ?

Bebisen sparkar runt i magen iaf, mysigt! : )
Längtar så mycket efter h*n , vet väl att det är en pojke, men samtidigt så, ska man aldrig vara säker! :)

Idag har jag drömt mig bort lite, längtat efter kärlek och ett nytt boende.
Längtat efter landet och tystnaden.
Den rena luften och den mysiga skogen.

Jag vill bort från stan.
Och jag vill inte att mitt barn ska växa upp i Skellefteå.
Tyvär sjunker den här staden mer och mer i mina ögon, den äter upp folk. Den förstör folk.


Jag vill att mitt barn ska växa upp på landet, det gjorde jag. Och det var jätte bra!

Men självklart så vet jag att han kommer att spendera tid i stan också eftersom han pappa kommer att bo kvar här i Skellefteå : )

Låter som att jag är på väg långt bort? men menar ju bara att jag vill utanför stan.
Byske , Ostvik eller Bureå. Hellst Ostvik.


För mig är landet och skogen kärlek!




Bild lånad från google.



Bild lånad från google.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ni får flytta till Brännlund :)

kram!

2010-11-05 @ 13:11:51
URL: http://emma.breheim.se
Postat av: Marcela

det finns en 3:a uthyres i ostvik :)

2010-11-11 @ 09:24:34
URL: http://marcelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0