Barnmorskan! :)

Godmorgon!

Egentligen så är jag stressad, men jag har hört att maninte ska stressa på morgonen , så försöker behålla lugnet, lite iaf..;) Har ju tydligen tid med det här?

Sitter och käkar gröt o ska hoppa in i duschen sen. Kl 10.45 sk vi träffa barnmorskan och lyssna på bebis hjärtljud. Spännande! :)

Ikväll ska jag gosa med Maria och Micaela, käka pizza o kolla film! Mysigt värre då! :)
Sees.



"You tell me once again
how we're gonna be just friends,
If you're for real and not pretend
then I guess you can hang with me

Just don't fall
recklessly, headlessly in love with me
Cause its gonna be
All heartbreak
blissfully painful and insanity"



Förresten, jag tjock jag börjat bli!

Kommentarer
Postat av: Marcela

Hur gick det hos barnmorskan? :) Ring sen i kväll om du vill :)

2010-11-08 @ 18:09:36
URL: http://marcelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0