26 Bast!

I've tried so hard to tell myself that you're gone..




Igår var det Kalas!! För jag fyllde 26 år, jävla kärring!
He he, nej jag skojja!! Men jag är rätt gammal nu.

Fick ett presentkort på body shop, en digitalkamera och disk/städ checkar/presentkort!!
Allting behövdes! Och jag är super glad! :)

Marcela , Micaela , Maria , Elin , Jonas , Fred Tobias och Mathias var här och firade min dag igår!
Tack för de älskade vänner och familj!! <3
Eller skulle bara behöva säga familj, för ni känns alla som en del av min familj!

Nu ska jag iväg o fika!

Ses!!






Kommentarer
Postat av: AGNES JOSEFIN

grattis i efterskott! :)

2010-11-24 @ 20:39:02
URL: http://amoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0