Badat och ångest.

Ibland kommer typ en våg av ångest. Dont know why.

Nu ska jag sova , jobbar delad tur imorgon. Fet jobbigt.

Har badat idag , eller doppat mig iaf.
Tobias också, och Caisa. Hon tyckte det var spännande :)

Igår blev jag lite onykter. Hade en bra kväll med Elin, snackade minnen , love och blåsta människor.
Sen drog jag på krogen o mötte upp robban.

Idag har jag käkat mycket, väldigt mycket. Fattar inte hur jag rymmer allt?
Det är liksom just när man är bakis. Man kan få ner hur mycket som hellst!
Först åt jag lunch på subway.
Sen så har jag ätit CousCous o nå fisk sticks till middag, och en daim glass till kvälls fika.

Okej, det låter kanske som om att det är mycket.
Men det är mycket om man tänker på vad jag brukar äta. Faktist.


Bilder från dagen














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0