Meningslöst inlägg.

Röker för många cigg och borde egentligen sova , känner mig trött och konstig. Har käkat för mycket godis vilket gett mig ångest. Men , jag får ju ångest över allt nu för tiden.
Jobbigt va?

Imorgon är det grill Party at my place with mah girls.
Ska bli nice as f. Dom lämnar bebbarna hemma självklart.
Bara jag o Elin som är barnlösa, men vi har ju våra fina hundar, hähö.

Nej god natt.
Helt meningslöst inlägg, i know.





Väldigt gamla bilder, men när jag tittar på dom så kan jag tänka..
En gång var jag ju tjockare än vad jag är idag. 
Och en gång så var min näsa rak, och inte sne som den är idag.
Problem problem.
Att jag var mulligare förut än vad jag är idag , är ju inget jag saknar.
Eller mulligare.. lite rundare om kinderna kanske? ;p
Men däremot, en rak näsa. Hade vart kul att ha igen.
Och, vem det felet är. Det vet jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0