Juice och baguetter!

Godmorgon! Eller nu har ju klockan hunnit bli rätt mycket..
Steg upp vid 9 idag  och cyklade iväg till affären och handlade baguetter och Juice till frukost åt mina bröder.
Det har varit klart ett tag nu, men dom vill inte stiga upp. Ovanligt!! :)

Själv så äter jag en liten skål med turkisk yoghurt med skivade bananer! Funkar det också, men hade varit godare med baguette ;)
Meeeen, en annan dag.






Solen är helt underbar, helt fantastiskt väder! Love it!
Ska snart gå ut och kratta. Kanske få lite färg?

Såg en dokumentär om Ramones igår, den var väldigt bra.
Vart lite mer kär i Ramones efter att jag sett den.
Så har suttit och lyssnat hela morgonen på dom och läst om dom!




Ramones - i want you around.





Kommentarer
Postat av: maria

vaa gott de såg ut.. jag vill också ha!!!!

2010-05-09 @ 13:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0