Alltid helg..

Nu är det Fredag igen!! 
Mina planer är att ta det lugnt, kratta gården och kolla på film och umgås med mina vovvar.
Känner faktist inte för att göra någonting annat.
Njuta av min ensamhet. Behöver verkligen den.

Snart  är sommaren här, och ankdammen kommer till liv på nordanå. Längtar dit.
Av någon anledning så tycker jag verkligen om att vara där.
Finns många minnen från när jag var liten där , jag och mamma var där rätt ofta.
Minns att vi brukade köpa pizza och sätta oss vid någon utav dammarna och sedan kasta pizza kanterna till ankorna. 

Nu har det alltså gått ett och ett halv år sen mamma lämnade oss.
Vart tog tiden vägen? Jag kan liksom inte fatta att det har gått sån lång tid. 
Och det gör fortfarande ont.. Tar den smärtan aldrig slut? Nej, jag tror inte det.
Hon hade gillat trästocks i år, både Dag Vag och kebnekajse ska dit.
Men känner jag henne rätt så är hon nog där och hejar på..:)
Vin lullig och glad! :)

Peppar som fan inför trästocks. Kanske inte är någon direkt toppen musik i år. Men finns några som är helt okej.
Men det är just känslan jag längtar efter. Det är något speciellt med trästocks.
Tycker att alla borde åka dit.



Valborgs har ju varit nyligen också, den var rätt bra faktist. Satt och förfestade med Elin hemma hos mig , sen drog vi en sväng till Tommy, blev dock inte så länge eftersom vi var rätt så sega och det var dags för krog runda när vi kom dit.
Då drog vi på olles, o satan vad full jag blev. Drack både öl och vin i mängder, illa illa.
Får liksom skylla mig själv att jag mådde så dåligt som jag gjorde dagen efter. Eller två dagar efter.
Men , det var bra, mysigt och kul på olles.

Min bror Mathias hade dock inte en lika bra valborgs, han fick näsan bryten av en Thailändare,
helt utan anledning också.
Va fan , vem gör så? Flyger på någon bakifrån och slår ner honom och bryter näsan på honom?
Helt idiotiskt och jävligt fegt!
Jag var så jävla arg när jag fick höra det, hade jag träffat på honom den kvällen vet jag inte vad jag gjort.
Visst jag är liten o klen, men på fyllan blir väl alla störst bäst o vackrast?
Och jag kan få ett jävla humör. Särskillt om någon gör något mot dom som står mig närmast hjärtat.
Men vi vet ju vem det är, och , what goes around , comes around. Just so u know.

Nu ska jag ta och göra någon nytta. Geisha kom just hem, hon har sovit hos Jonas i natt.
För han tycker det blir så ensamt i sin lägenhet. Så han har typ lånat henne hela veckan.
Ja , de må väl va. Det är ju bara över natten så. Och hon trivs ju med honom så.


Färdigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0