Huvudvärk.

Idag har jag ont i huvudet. It sucks.
Sov dessutom 11 timmar i natt. Fattar ingenting. Inte likt mig alls.
Vädret är dåligt och jag måste cykla in till stan.
Är fattig som fan och snart utan kaffe.
Ja , som ni ser så är ju detta en gay dag.

Längtar till på fredags , då blir det öl och grill med tjejerna.
Hoppas solen är här då, annars blir jag sur.

Jobbade igår, satt vak för en tant som var på väg till andra sidan.
Och under mitt arbetspass så gick hon vidare. Det var lite läskigt , och sorgligt.
Men hon var inte ensam iaf, på så vis känns det bra.

Nu ska hundarna få en blöt promenad , sen ska jag bli blöt.
Och sen rulla in mot stan.

Ses.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo det blir nog så att det som stannar av lite, Och det är både bra & dåligt!:)

haha det tycker jag att vi ska göra :D



Puss

2010-05-25 @ 16:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0