Brist på annat.

Stal en lista i brist på annat att skriva.

 


Vad gjorde du kl 08 imorse: försökte somna efter nattskiftet.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Försökte sola, men blev rastlös.

Det sista du sa högt: Men Caisa va fan!!!

Det senaste någon frågade dig: Har du sovit gott?

Vad har du druckit idag: Kaffe och Naturdiet , chocklad smak så klart!

Vad var det senaste du åt: En hård macka med gurka på i natt.

Vad var det senaste du köpte: Ett paket cigg.

Vad är det för färg på din ytterdörr: brun

Vad är det för väder hos dig nu: Sooool!!

Godaste glassmaken: Chocklad med brownie bitar ( Ben & Jerrys)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej , emn jag tror på åtrå vid första ögon kastet :p

Sover du tungt: Ibland

Drömmer du mardrömmar: Händer väl.

Trivs du med ditt jobb: Ja oftast.

Favoritklädsel: Stora tröjor och leggins.

Favoritlåt just nu: Ramones - I want you around

Vad ser du om du tittar till höger: Caisa och Geisha som solar på bron

Vad gör dig glad just nu: mina fina kompisar, Mina bröder, solen och mina hundar

Vad ska du göra härnäst: Ge Caisa lunch

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: Rätt bra , lite seg.

Favoritgodis: Chocklad!!

Kläder just nu: Ett vitt linne och korta blå-vita shorts.

Sommarplaner: Jobba och spara pengar

Hur många kuddar sover du med: Har 14 i sängen , men sover med 2 :)

Spelar du något instrument: Nix.

Morgon eller nattmänniska: Morgon människa.

Vad är viktigast för dig: Min familj , vännerna och hundarna.

Är du kittlig: Ja , oftast.

Snarkar du: näe

Stjärntecken: Skorpion

Äckligaste insekten: allt som flyger och kryper.

Längtar du mest efter just nu: Resan som kanske blir av efter sommaren med mina bröder :)


Slut!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0