Äntligen!

Äntligen fredag ja :) fredagen den 28 maj, som vi har väntat på dig!
Blir ju grillning hos mig ikväll med tejejerna, hoppas hoppas att solen tittar fram senare idag.
Nu ser det bara grått ut :( Och såg att det regnat i natt också..
Men jag tror på solen , han kan väl inte svika idag? Vore dumt.
Mathias och förhoppningsvis Tobias ska vara med och grilla också :)

Jag var och stor handlade igår, 2000:- fattigare..:(
Men då handlade jag mat o sånt för 1000:- , sen hundmat och en nosgrimma åt Caisa för ca 1000:-
Och som vanligt så blev det nästan bara handling åt pojkarna :)
Hade typ ingen matlust när jag handlade , vilket resulterade i att jag nästan glömde mig själv.
Meeen , har kvar lite som jag handlade förra månaden i frysen till mig. Så jag inte utan :)
Ska grilla vegetariska köttbullar ikväll och göra en super god pasta sallad,
och jag tackar verkligen Jonas mamma för att hon presenterade den för mig. Den är helt fantastisk!
Dom andra ska grillar sina köttbitar och käka potatis gratäng :)

Sen handlade jag faktist lite kläder, fast det gick bara på 300:-
Ett par svarta korta shorts och en tröja, färgen kan jag inte riktigt beskriva..
Orange , rosa ? Ne, inte de heller..jagvet inte riktigt, ska ta en bild senare om min cameran vill börja funka.. råkade tappa den i asfalten.. och sen dess vill den inte gå igång:(
Men ska pröva byta batterier, kan ju vara de också. Hoppas jag :)

Nej nu ska jag stor städa! Så det är rent o fint och inte luktar hund när alla kommer ;p



Och sen , så är det typ 3 dagar kvar.. till en annan sak :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0