Tisdags tänkande..


Idag SKA jag träna. Så är det bara ! :) SKa ge hundarna mat , sen ta dom på prommenix, sen  gå mot gymmet. Så är det bara, nu är det slut med dessa latheter!
Sen ska ska jag o Elin ut med Alfa o Caisa så ska dom få busa av sig :)
Dom träffades en snabbis igår, o jag tror dom blev lite förälskade i varandra! Eller insåg iaf hur kul dom kommer att ha i framtiden :)
Känns skönt att Elin flyttat in till stan igen , Så vi kan börja umgås mer igen!




There's nothing like poppin with good friends.



Idag känner jag mej extra mammig, hon var det första jag tänkte på när jag vaknade.
Det finns så mycket jag skulle vilja prata med henne om och fråga om..
Jag vill sitta i hennes bil och lyssna på musik och bara vara i hennes närhet.
Skratta åt de människor som dömde henne men inte ens kände henne.
Fråga om allt i hennes liv som inte jag vet om, vill att hon ska berätta om allt hon upplevt.
Vill berätta allt om mig , och säga sakerna jag aldrig sa till henne.
Tillexempel hur mycket jag älskar henne och att jag verkligen var stolt över henne.
För jag vet hur hon kämpade, och hur stark hon var.
min mamma, världens bästa mamma!


På torsdag är det 1 år och 5 månader sen hon gick bort, men vissa dagar känns det som igår.
Men vissa dagar är tyngre än andra också.





Mamma när jag och tobias döptes , här var hon 26 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0